Ways
Tres persones, tres vides, tres camins... Les circumstàncies que aparentment són estables un dia canvien. Ens aferrem a situacions que ens donen un benestar, però un dia tot és diferent. L'amistat i la convivència poden ser molt efímeres. Tres camins de tres persones es creuen, on conviuen i experimenten conjuntament, un dia les circumstàncies els allunyen. Emigrar, subsistir, començar de nou… tots carreguem una gran motxilla plena d'experiències, camins i canvis.
Companyia: Homeland dance Company.
Direcció i coreografia: Glòria Llevat.
Interpretació: Angel Gutierrez, Adrián Espinosa i Glòria Llevat.
Un any més proposem un recorregut per l’Anella Verda de Tarragona. Enguany passejarem pels voltants del parc Ecohistòric del Pont del Diable. Una activitat per a tots els públics en que el senderisme i la dansa ens acostaran a descobrir i/o redescobrir naturalesa i història del nostre territori.
En aquesta ocasió, el Grup d’Amics de Toni Achón – GATA ens farà el guiatge per aquest entorn tant especial.
GATA és una associació ecologista, naturalista i excursionista de Tarragona, sense ànim de lucre, que organitza activitats i sortides al Camp de Tarragona; des de les Terres de l’Ebre fins al Penedès i Garraf.
Punt de trobada: Aparcament del Parc Ecohistòric del Pont del Diable (carretera N-240).
https://maps.app.goo.gl/UWXpsXmtSvTnqAWm8
Consideracions de l’acte: Camí amb dificultat mitjana, amb presència de pendents lleugers i alguna zona de terra pedregós.
És necessari vestir calçat esportiu adequat i portar aigua per a consum propi.
Què:
- Dansa
- Visites, rutes i excursions
Quan:
Inici: 30-07-2025, 20:00
Programació:
En dansa, Tarragona Turisme, Tarraco25
Localització:
Pont del Diable - Aqüeducte de les Ferreres
Preu:
Gratuït amb reserva prèvia
Venda d'entrades / Inscripcions:
Reserva prèvia a entrades.tarragona.cat
Organitzat per:
Ajuntament de Tarragona