Les autores ens llegeixen en veu alta: Glòria Sabaté
Coordinació i entrevista: Mònica Socias, comunicadora cultural
El que teniu a les mans no és un assaig sobre la bruixeria a Catalunya. Tampoc no és només un llibre de rutes... És, també, l'homenatge a aquelles dones sàvies, irracionalment perseguides durant la cruenta i salvatge cacera de bruixes esdevinguda al llarg de més de dos segles a tota Europa.
«No eren bruixes, eren unes pobres dones...», diuen. Segur? Us convidem a veure-les, a descobrir, a través d'històries reals i noms propis, de quina manera es van perseguir les que no seguien el model de feminitat que la societat havia imposat i que tenien uns coneixements percebuts com a perillosos, quan realment eren dones amb molt de saber. Ens acompanyeu a passejar per la seva història i per alguns dels paisatges ancestrals que van trepitjar les nostres bruixes?
Serà una lectura preciosa i plena de bones vibracions. Segur que en sortim tots una mica més interessats per aquesta Catalunya màgica que tenim... i divertits, això us ho assegurem!
Més informació sobre aquest esdeveniment
Què:
- Lletres
Quan:
Inici: 19-03-2026, 19:00
Programació:
Primavera Literària
Localització:
Telèfon de contacte:
977 235 815
Preu:
Entrada lliure amb aforament limitat
Organitzat per:
Mònica Socias i llibreria Adserà
Hi col·labora:
ICEC