Gary Cooper que estás en los cielos
ELLES FILMEN - Cicle Homenatge a Pilar Miró
Cinema a l’Antiga Audiència, plaça del Pallol, Tarragona.
Dilluns 16, 23, 30 d'octubre; 6 de novembre 2023. 19 h.
Pel·lícules que es projectaran, precedides d’una entrevista presentació: Gary Cooper que estás en los cielos, El crimen de Cuenca, La petición, El perro del hortelano.
Encara no fa un any que se’n van complir 25 de la mort de Pilar Miró, la gran pionera del cinema a l’Estat espanyol, la mare de totes les directores que van venir després, la primera dona al capdavant de la Direcció General de Cinematografia i de RTVE, i guanyadora de molts premis, entre els quals l’Os d’or del Festival de Cinema de Berlín i de diferents premis Goya. La persona que sacsejà els fonaments del cinema i la televisió després de la grisa postguerra.
Gary Cooper, que estás en los cielos...
Any 1981
Duració 106 min.
Argument: Andrea Soriano (Mercedes Sampietro), una jove i prestigiosa directora de televisió, ha de ser operada d'urgència. Professionalment, ha aconseguit l'èxit, però la seva vida sentimental ha estat un fracàs i se sent sola. En aquests moments d'angoixa, reflexiona sobre la vida i la relació amb els homes i amb la família. I no pot evitar evocar el gran amor de la seva vida: Gary Cooper.
Presentació:
La revolució de la televisió i ràdio públiques amb Pilar Miró des de 1982.
Amb Enric Pujol, periodista que treballà a RTVE des de la redacció de Tarragona.
Què:
- Cinema
Quan:
Inici: 16-10-2023, 19:00
Fi: 16-10-2023, 20:40
Programació:
Elles Filmen, Arts escèniques TGN Cultura
Localització:
Preu:
Gratuït
Organitzat per:
Ajuntament de Tarragona