Gala de dansa
L'Associació pel Foment de la Dansa va ser fundada l'any 2003 amb l'objectiu de poder viure la dansa des de la llibertat, sense fronteres entre escoles de la mateixa ciutat, la nostra ciutat, TARRAGONA. Portem un llarg camí fet, ple de vivències conjuntes, que cada any són més enriquidores per tots nosaltres, compartint amb la ciutat de Tarragona el nostre art: LA DANSA.
Si vols gaudir de la dansa local, de la dansa protagonitzada pels nens i nenes de Tarragona no dubtis a venir a aquesta gala on gaudiràs de les formacions de dansa amb coreografies de diferents estils: Dansa clàssica, Contemporània, Dansa-Jazz, Hip-hop, Dansa Creativa, etc. i totes preparades amb molta dedicació i il·lusió pels mestres i alumnes de les escoles de l'Associació pel Foment de la Dansa (Art i flamenc, Atgn, Danzartt, Endantza, El taller i Estudi Dansa Montserrat de SP i SP).
Pots vindre a les 18 h i gaudir dels més petits amb la "Gala Infantil" o vindre a les 20 h i gaudir de la "Gala Juvenil-Adult" on són els adults i adolescents els protagonistes, però tan petits com no tan petits, tots ells, ho fan des de l'amor per la dansa que no té límits i fan possible que aquesta diada estigui plena de música i moviment.
Més informació sobre aquest esdeveniment
Què:
- Dansa
Quan:
Inici: 01-05-2022, 18:00
Fi: 01-05-2022, 20:00
Programació:
Teatres de Tarragona
Localització:
Telèfon de contacte:
977 233 149
Preu:
4 €
Venda d'entrades / Inscripcions:
Venda d'entrades a entrades.tarragona.cat a partir del 23 de febrer
Organitzat per:
Ajuntament de Tarragona