Mirem, i alguna cosa passa - 50 anys del MAMT
- Projectes artístics d'Alba G. Corral, Lluc Queralt, Susanna Inglada, Quim Packard, Josep Poblet i el col·lectiu CaldodeCultivo
- Música i dansa amb actuacions de Terrae i Meli Perea, i la participació de diversos creadors i creadores de l'àmbit de les arts en viu que acompanyaran el recorregut de la festa, com Magí Capdevila, Neus Pàmies i la Im.perfecta
- Tast i degustació d'un dolç artístic creat per Campitös Pastry & Choco
Celebrem el 50è aniversari del MAMT amb una gran festa que connecta art, patrimoni, memòria i creació contemporània. Una proposta única dirigida per Judith Pujol que convida a recórrer els espais del Museu i del Palau de la Diputació a través d'instal·lacions, intervencions artístiques, música en directe, dansa, projeccions i accions participatives.
La celebració comptarà amb projectes específics d'artistes visuals com Alba G. Corral, Lluc Queralt, Susanna Inglada, Quim Packard, Josep Poblet i el col·lectiu CaldodeCultivo, que dialogaran amb la col·lecció, l'arxiu i la història del museu.
La música també serà protagonista amb les actuacions de Terrae i Meli Perea, i, a més, es comptarà amb la participació de diversos creadors i creadores de l'àmbit de les arts en viu que acompanyaran el recorregut de la festa, com Magí Capdevila, Neus Pàmies i la Im.perfecta.
Una nit per ballar, brindar i celebrar cinquanta anys d'història del MAMT, tot mirant cap al futur i als nous camins que el museu emprendrà en els anys vinents.
Més informació sobre aquest esdeveniment
Què:
- Art
- Música
- Dansa
Quan:
Inici: 23-10-2026, 18:00
Localització:
Preu:
Gratuït amb aforament limitat
Organitzat per:
Museu d'Art Modern de la Diputació de Tarragona