Programacions destacades

Cerca el teu acte

Esteu aquí: Inici › TGN Agenda › Any Pau Casals | "Quanta pau, fill!"
L'agenda on consultar tota l'activitat cultural, esportiva, formativa i ciutadana de Tarragona, organitzada per les diferents entitats públiques i privades de la ciutat.

Any Pau Casals | "Quanta pau, fill!"

A càrrec de la companyia El País de l'Entreson, amb Encarna Laínez i Robert, actriu

Celebrem l’any Pau Casals a la Biblioteca

Pau Casals va ser un dels músics més influents del segle XX i una de les figures més universals de la cultura catalana. Violoncel·lista, director d’orquestra, compositor, pedagog i humanista, és reconegut tant per la seva excel·lència artística com pel seu compromís amb la pau i els drets humans.

Enguany es commemoren els 150 anys del seu naixement, i la Biblioteca ho celebra amb l’espectacle Quanta pau, fill! amb la companyia El País de l’Entreson.

Quanta pau, fill! és un monòleg per celebrar els 150 anys del naixement del gran músic Pau Casals. Han arribat convidats a ca els Casals. Però han arribat massa d’hora. El Pau està de gira i a casa només hi ha la senyora Pilar posant ordre per quan arribi el seu fill estimat. Quines curiositats explicarà als convidats, mentre esperen l’arribada d’aquest gran músic? Aquesta és la història d’una mare i els seus records.

‘Tot el que he estat ho dec a la meva mare’ (Pau Casals)

Fitxa artística

  • Producció: El País de l’Entreson
  • Actriu i dramatúrgia: Encarna Laínez i Robert

Més informació sobre aquest esdeveniment

Any Pau Casals | "Quanta pau, fill!"

Què:

  • Lletres
  • Teatre

Quan:

Inici: 04-11-2026, 18:30

Programació:

Biblioteca Pública de Tarragona, Tardor Literària

Localització:

Biblioteca Pública de Tarragona

Preu:

Gratuït amb aforament limitat

Organitzat per:

Biblioteca Pública de Tarragona

Afegeix a la teva agenda:

vCal iCal

Visita l'acte al web d'origen